Cégnév: HOOF Hungary Kft.
Székhely: 8445 Csehbánya Újtelep út 41.
Iroda: 8200 Veszprém, Eötvös Károly utca 2.
Cégjegyzékszám: 19-09-518587
Adószám: 25592146-2-19
E-mail: ugyfelszolgalat@babzsakkiraly.hu
a továbbiakban, mint Társaság
az Érintett panaszainak egységes szabályok szerint történő, átlátható, hatékony kezelése és kivizsgálása érdekében elkészítette a panaszkezelés módjáról szól szabályzatát.
Jelen szabályzat a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény, valamint az Általános Adatvédelmi Rendelet (továbbiakban GDPR) alapján készült.
A panaszt benyújtó adatait az információs és önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (továbbiakban Info tv.) rendelkezéseinek megfelelően kell kezelni.
A panaszkezelés menete
1. A bejelentés módjai
Szóbeli panasz
A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. Ha az Érintett a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Társaság a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel.
A Társaság köteles a jegyzőkönyv másolati példányát
Telefonon történő panaszkezelés esetén a telefonos ügyfélszolgálattal folytatott telefonos kommunikációt hangfelvétellel rögzíteni kell, és a hangfelvételt 5 (öt) évig meg kell őrizni. A hangrögzítésről az ügyfél figyelmét fel kell hívni a telefonos ügyintézés kezdetekor.
Az ügyfél kérésére biztosítani kell a hangfelvétel visszahallgatását továbbá térítésmentesen tizenöt napon belül rendelkezésre kell bocsátani a hangfelvételről készített hitelesített jegyzőkönyvet.
A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a Társaság köteles egyedi azonosítószámmal ellátni. Az egyedi azonosító szám bevezetése a panasz visszakereshetőségét segíti. Ezt a számot az Érintettel is közölni kell.
A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:
A Társaság szóbeli panasz esetén köteles biztosítani az Érintett számára az alábbi panasztételi lehetőségeket:
Írásbeli panasz
Az írásbeli panaszt a Társaság a beérkezését követően 30 (harminc) napon belül köteles írásban, érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt.
Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a Társaság indokolni köteles.
A Társaság a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát 5 (öt) évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.
A panasz elutasítása esetén a Társaság köteles az Érintettet írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy a békéltető testület eljárását kezdeményezheti.
A panaszt nemcsak meg kell 30 (harminc) napon belül válaszolni, hanem annak az Érintett részére eljuttatásáról is gondoskodni szükséges.
Az írásbeliség követelményének levél, e-mail vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.
Meghatalmazott útján
Az ügyfél eljárhat meghatalmazott útján is, a meghatalmazott kizárólag akkor láthat el képviseletet, ha a meghatalmazás olyan közokiratba vagy teljes bizonyító erejű magánokiratba van foglalva.
2. A panasz nyilvántartása
A panaszokról, valamint az azok rendezését, megoldását szolgáló intézkedésekről a Társaság nyilvántartást vezet. A nyilvántartás tartalmazza:
A panaszt és az arra adott választ öt évig meg kell őrizni.
3. Jogorvoslat
A panasz teljes vagy részleges elutasítása, vagy a panasz kivizsgálására előírt 30 (harminc) napos törvényi válaszadási határidő eredménytelen eltelte esetén az Érintett az alábbi testületekhez, illetve hatóságokhoz fordulhat:
Amennyiben a panasz adatkezeléssel összefüggő tájékoztatás, helyesbítés, zárolás vagy törlés adatkezelő általi megtagadásával függ össze, a Nemzeti Adatvédelmi és Információ Szabadság Hatósághoz lehet fordulni.
Név: Nemzeti Adatvédelmi és Információs Hatóság
Székhely: 1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/c.
Postacím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
Email: ugyfelszolgalat@naih.hu
Telefon: +36 1 391 1400
Fax: +36 1 391 1410
Honlap: http://naih.hu
A szerződés létrejöttével, érvényességével, joghatásaival és megszűnésével, továbbá szerződésszegéssel és annak joghatásaival kapcsolatos jogvita esetén, Békéltető Testületi eljárást lehet kezdeményezni.
Név: Budapesti Békéltető Testület
Székhely: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
Telefon: 1 488 2131
Fax: 1 488.2186
Honlap: https://bekeltet.bkik.hu
Fogyasztóvédelmi hatósági ügyekben első fokon a járási hivatalok járnak el.
A fogyasztónak nem minősülő ügyfél, panaszának a Társasághoz történő benyújtását követően, jogorvoslatért az ügyre hatáskörrel és illetékességgel rendelkező bírósághoz fordulhat (www.birosag.hu).
Hatálybalépés
Jelen szabályzat 2018. május 25. napjától hatályos.
Vásárolj kockázatmentesen, 99 nap pénzvisszafizetési garanciával, az Babzsákkirály.hu-tól! Babzsákkirály.hu termékeit 99 napig tesztelheted, méghozzá saját otthonodban. Nem kell aggódnod, hogy rosszul választasz, hiszen a vásárlás után indoklás nélkül 99 napig bármikor meggondolhatod magad és minden pénzed visszakapod. A vételárat és a szállítási költséget is. Minden pénzt. Babzsákkirály.hu 99 napos pénzvisszafizetési garancia |
|
Navigáció: Rólunk írták |
Kövesd a Babzsákkirály.hu-t a Facebook-on!
Telefon: +36 70 336 2401 E-mail: ugyfelszolgalat@babzsakkiraly.hu Elérhető: hétfőtől - péntekig, 8:30 - 17.00 |
Neked készítjük már több mint 5 éve